lite laxor, lite hakan, lite sondag

Godkvall dar hemma i sverige! Just nu sitter jag och spelar Hakans nya skiva (som min fina familj skickade till mig i julklapp) i min tv. Battre ljud an min laptop. Jag ar sa fruktansvart trott fortfarande. Somnade typ 4 i fredags natt efter att JayAre antligen lamnade mig och Erica ifred. Han bestamde sig namligen for hoppa pa oss nar vi precis hade somnat. Kul kille. Igar kvall hangde jag med Mallory, Rogan, Tyler, Erica och Mallorys lillebror Justin, som jag for ovrigt ska gifta mig med. Han vet dock inte om det annu. Vi tittade pa Remember Me och grat lite granna. Eller ja jag grat i alla fall. Ikvall ska jag har movie night med Kelsey. Henne har jag inte sett pa 100 ar, sa det ska bli mysigt. Dock maste jag gora klart mitt dumma projekt for U.S. history ifall jag ska kunna hanga med henne. Jag har bara chillat hela helgen, en myshelg har det varit. Slingade mitt har i fredags ocksa. Det blev finfint.




4 jatteosmickrande bilder pa mig som ar tagna nyss. Nu ska jag fortsatta med det dumma projektet medan Fredrik kollar pa BB. Haha.

Kommentarer
Postat av: ebba

haha jag fick ocksa hkans nya cd i julklapp!

2011-04-11 @ 01:30:00
Postat av: Sofia

Bebbii... du fick Håkan-skivan av mig och Jonas ;)



Remember me är jättebra! Grät värsta mycket när jag såg den.



Fint med slingorna! Jag ska också göra det nu någon dag.. (inte lika ljust dock)



2011-04-11 @ 14:21:07
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com
Postat av: Matilda

Inte osmickrande bilder, du var ju jättefin!! :))))

2011-04-11 @ 14:38:18
URL: http://ityskland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0