hey sexy lady, i got the right to know, if this is mutual



Sahar kan det se ut om man inte vill gora laxor.

I alla fall fick jag en fraga i mitt forra inlagg och fragan var om jag gjorde mitt projektarbete nu eller om jag ska gora det nar jag kommer hem? Och svaret pa fragan ar, jag haller inte pa med mitt PA nu, jag kommer ga i tvaan nar jag kommer hem sa jag tror inte att min tid har kan raknas da? Eller kan den? Skullen jag kunna ha mitt ar harborta som PA? Nan som vet? Tacksam for svar.

 

Igar hade vi ett swim meet @ Redwood High School. Jag simmade 50m butterfly, 50m free, 100m free och 200m IM. Har ett swim meet imorgon ocksa, i Mt Whitney. Sen ska ni fa veta har mina kara blogglasare, att  jag aker till DISNEYLAND i helgen! Haha jag ar sa javla taggad! Kolla pa lanken liksom. Blir ju som ett barn pa nytt! Och sen ar det SPRING BREAK! Namen nu va, nu kanns det sjukt bra. Sen sa har min kompis Maddie, den snallaste mannsikan jag har traffat i hela mitt liv, gett mig hennes iPhone. Kan ni fatta? Haha hon har GETT mig hennes iPhone. Jag sa "Tack snalla, jag ger tillbaka den nar jag aker hem" Da sager hon "Neje, den ar din! Behall den!" Jaha, namen TACK ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: frishdish

Du skulle kunna ha haft det om du hade haft kontakt med din handledare/projektledare under tiden. Dock är det för sent nu då ett projektarbete kräver att man har en plan innan för vad det är man ska göra och att ens arbete kollas upp under tidens gång. Min blogg fungerar liksom inte som ett projektarbete för att jag inte sa till om det innan. Dock kan du säkert få använda din blogg, foton annat material som du har från USA om du väljer att göra ett sånt projektarbete. :)

2011-04-14 @ 07:54:35
URL: http://fridaiparis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Snälla Kajsa, kan du börja med styckesindelning när du skriver? Tycker det är så svårt att läsa annars =/

Vet inte om det kan vara amningen som påverkar min syn? Jaja... :)



Skype i helgen kanske?

PUSS

2011-04-14 @ 12:34:57
URL: http://lisrl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0