hemma fran San Diego

Jaha, ja men nej okej kanner jag, lite kluven, lite varfor-akte-jag-som-high-school-student-istallet-for-college-student kansla har ju jag just nu i alla fall. Jag ar KAR. Kar i alla i Freddys crew team, jag lovar mina kara vanner att jag har aldrig sett sa manga snygga killar pa samma stalle. Jag har haft en jattebra helg i SD annars, glomde ju bort att beratta att jag akte ivag, men det gjordee jag i alla fall. Fick traffa Freddy, och hans kompisar, och hans sa sjukt fina van Coral, kolla pa massa snygga killar, kanna mig som en college student, ata pa finresturant och massa annat! Bilresan dit tog ca 5 timmar och bilresan hem tog mer an 6 timmar. Det tog minst en timme att komma ut ifran San Diego, det var fullpackat med bilar. Tog inte mycket bilder alls, kande min som en stage five creeper med min kamera, MEN jag tog i alla fall narga som jag ska ladda upp och visa for den som vill se! Det ar mina bilder blandade med Chris' bilder. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0