det var han som ville kyssa mig

Titta pa min fina basta van och vad duktig hon ar: Hanford Sentinel! Jag blir sa stolt! Idag har det varit en bra dag, jag ar fruktansvart trott bara. Tror jag ska ta en nap nu, ska bara tvatta av mig mitt smink. Ska nog kolla pa the social network ocksa, forsokte kolla pa den igar kvall men da pratade jag i telefon med nan fin och kunde inte koncentrera mig.  Skaffade mig aven en prom date till min prom idag hihi. Imorgon aker jag Larissa, Chris och Hunter till Californiens huvudstad, Sacramento, vi ska kolla pa Freddys crew race igen, vilket innebar en hel helg med as snygga killar. Det tackar jag  inte nej till haha. Nu blir det till att nappa! Puss!


Haha assa Inez ar den sotaste jag vet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0