barfota fotter genom hela stan

Hemma fran Senior Ethics, det var en bra dag! Var finkladd i hogklackat och slapp skolan. Och nar jag var dar fick jag sms av Coach Jan och hon sa att varat swim meet var installt! WEHO! Vadret som har varit helt underbart de senaste veckorna har blast om och nu ar det jattekallt igen. Vad tusan liksom? Jag ar jaaatttetrott  och ska sova snart. Haha nera, det kan jag ju inte gora, klockan ar ju bara halv  tre eller nat. Imorgon blir det vanlig skoldag sen ar det bara en vecka tills SPRING BREAK! Jaa! Ah vad himla underbart :)


Jag och min fina Maddie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött!! Här är vädret kanon hela tiden.. jacka vad är det liksom?



Vad ska du göra på "spring break" då?

2011-04-10 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0