36 days until Graduation, will you be there?



Som min rubrik sager sa ar det 36 skoldagar kvar till Graduation. Just "36 days until Graduation, will you be there?" star pa whiteboarden i min Government klass. Det ar som ett "wake up call" kan man saga. Vi har haft det uppe sen det var 70 nanting dagar, och nu ar det bara 36. Vad hande med tiden liksom?


Idag hamtade vi upp vara cap and gowns och dagen var allt forutom som vanligt. Eftersom alla Sophomores och Juniors haller pa att ta massa tester som kommer finnas med pa deras transcript, sa har vi seniors 25 min. lektioner haha. Helt underbart. Som idag hade jag 1,2&3 period i 25 min. var, sen i 4th period sa gick ALLA seniors till skolkafeterian (tror det ar tredje gangen jag satt min fot darinne om jag ska vara helt arlig) dar vi at nan "frukost" inte den riktigt senior breakfast though, den kommer senare. Sen sa gick vi till aulan, fick hora en kvinna sta och prata om DUI's = drinking under influence, drinking and driving. KAN ha varit det sorgligaste jag nagonsin har hort och jag satt och grat hela tiden. Ska ALDRIG smsa undertiden jag bil, jag ska ALDRIG dricka alkohol och sen kora bil. Nej fy fabian. Efter det var det LUNCH och jag, Jelissa, Mallory, Erica och Justin bestamde oss for att aka till In'n'Out i Visalia, ca. 20 min fran H-town. Inte en bra ide maste jag saga, nar the tardy bell ringde sa var vi inte i hanford nejjnejnej, vi var pavag ifran Visalia. Sen nar vi tror att vi inte kan bli mer sena sa ska vi svanga och en stor lastbil med tomma flak eller vad man ska kalla det kommer och hela bakslapet slungas runt och hela framdelen av lastbilen vands och ar vand at motsatt hall. Trodde jag skulle do. Typ. Jattelaskigt. Sen nar vi kom till skolan i alla fall gick till the office och fick en tardy lapp, som excused us fran varan franvaro. Skakade for att jag var sa radd. Sen hade vi 5th, 6th & 7th i 25 min. Sen traning. Solen ar sa underbar. Idag var det 30 grader varmt. Gott. Igar var det val 25 grader. Jag alskart! Gick till varsity boys baseball game men jag gillade inte sallskapet som jag satt med sa jag akte hem istallet. Awkward turtle lol. Jaja, nu ska jag ata middag och sen duscha.  Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonas

tänk att min söta lilla lillasyster har varit borta så länge och att det snart är dags för graduation.



xoxo

2011-04-06 @ 13:35:44
Postat av: Matilda

SÅÅÅ himla coolt att du ska graduate!! PUSSS

2011-04-10 @ 00:02:59
URL: http://ityskland.blogspot.com
Postat av: Sofia

Håller med Jonas!!

2011-04-10 @ 00:05:47
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0