ett skepp kommer lastat med




Idag när jag kom hem ifrån skolan så hade jag fått BREV!! Ett från mami och ett från bästaste Sara! Åh vad glad jag blev. Om timme ska jag och mitt vattenpolo lag iväg och ta bilder i nån flod, typ ett lagfoto, som även hamnar i yearbook'en. Denna vecka är bara en 4 dagars vecka! Jag älskart. Det var JÄTTEKUL igår på BBQ'n igår. Åh jag tycker så mycket om Emma och Benedicte!
Btw, bilden längst ner på ett armband, ja detta är då vad allllllllla oavsett bär, det står I <3 boobies och det är typ som rosa bandet för bröstcancer men detta i alla fall vad alla bär. Jag bär en lite mer avancerad utsmyckning, man kan inte riktigt se att det står boobies på armbandet vilket då är syftet och jag är NÖJD! $4.35  var det värt.

På tal om annat, ja jag vet inte vem som läser min blogg men nu bryr jag mig inte, okej, så vad hade hänt när jag vaknade upp i lördags? EN ARMÈ med finnar hade vandrat till mitt ansikte och slagit sig till ro. Haha asså detta är inte okej!! Jag har aldrig finnar längre :( MEN nu är dom mina bästa vänner. Finfint!
jajjaa, ma höres svearike! PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt med brev!! Jag älskar brev :)

2010-09-08 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0