pismo var flippat!






Erik, Emma & Marcus




Emma, Kajsa, Benedicte, Angie och Oda


Hemma från en låång helg i Pismo. Helt otroligt roligt måste jag säga att jag har haft. Har träffat folk från tyskland, holland, finland, norge, taiwan, nederländerna, danmark och såklart CALLIE. Har pratat en massa massa svenska i helgen! Jag, Emma, Erik och Markus var ett fint litet svenskt gäng som hängde hehe. Det var över 150 st ungdomar där :) Nu är jag ooooofräsch efter att ha bott på en camping och vill bara duscha. Har ett US history prov imorgon och nån uppgift för english 4 så det är bara att sätta fart. Tänkte göra nåt inlägg i framtiden och svara på några frågor jag har fått. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0