din maaaaaaaaaaaamma, borde lärt dig lite granna












Bilder från Santa Barbara där vi lämnade av Freddy för collage. UCSB! Där vill jag också gå. Det vore en dröm.
Nu ska jag sova. Mina ben värker efter allt springande och simmande hehe. Kan förövrigt säga att jag BODDE i UCSB-tröjan som jag fått låna av Rogan under helgen. Haha. Dock blev det väldigt varmt under dagen men på mornarna och kvällarna var det ett måste. Nu ska jag duscha och sen äntligen soooova. Sov högst 5 timmar igår natt så nu blir det att ta igen timmarna hehe. GODNATT SVEARIKE och massa pusssar!

Kommentarer
Postat av: jonas

Härligt med lite bilder!

Vi var i santa barbara och festade en hel del.. vet chris och larissa om att det är jordens partystad? ;)

2010-09-21 @ 12:44:48
Postat av: Anonym

Ååh gud vad. Nice! Längtar tillbaks! Hoppas du har det kul:)

2010-09-24 @ 13:42:29
Postat av: petter

hej kajsa du är söt jag saknar dig

2010-09-24 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0