My girlfriend is out of town, and I'm all alone, your boyfriend is on vacation and he doesn't have to know

Aaaantligen helg! Min fredagskvall var helt underbar. Jag, Freddy, Rogan, Megan och typ 6 st till akte till drive-in bion och hade en awesome kvall. Vi sag vampires suck och nan annan film, kommer inte ihag vad den hette. Nu ar jag ensam hemma och spelar musik pa HOG NIVA!!! Alla hits har borta ar goor bra att sjunga till hehe. Idag ska jag traffa en kompis och ata lunch med honom och ikvall vet jag inte vad jag ska gora annu, men det blir val nat roligt :) Alla i familjen ar och kollar pa Hunters soccer game, kande lite sahar, neeeej jag orkar inte kolla pa det nej. Sa jag stannade hemma. Pratade med mamma nyss. Det var mysigt! Den har laten dansar jag omkring till just nu! I LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0