ett år försvinner utan ljus

HEJ BLÖGGWEN! Sitter med nymålade naglar och ska snart äta innan Rogan hämtar upp mig. Vi ska hem till honom för Larissa min kära host mom har bonqo kväll ikväll så ett flertal kvinnor är här och jaa, jag vill inte vara ivägen.
Imorgon åker jag och massa andra EF studenter till Pismo Beach och spenderar helgen där. Jag är excited! Har redan packat min väska eftersom jag åker imorgon morgon- alltså iiingen skola för mig! WIHO!
Har denna vecka haft due på mitt personal statement, två test i econ och ett test i US history och såklart massa benchmarks och quizzes som lärarna överraskar en med lite då och då. Härborta har dom en 6 veckors grading period så efter varje sjätte vecka får man ett betyg, som under året kan ändras. Jag har alla A(+) förutom i economics där jag har ett B+ efter sex veckor i en amerikansk skola. TIDEN FLYGER FRAM! Jag fattar inte att det går så snabbt. Jag menar nu är det helt plötsligt helg igen? Det var nyss måndag? Och jag har redan gått i skolan i 6 veckor? Crazy!

JISSES vad jag saknar dessa tjejer! Finns inte ord. Massa pussar

Kommentarer
Postat av: jonas

Vad duktig du är!

2010-09-24 @ 10:16:19
Postat av: Lisa

Jag älskar bonqo!! :)

Bra jobbat med betygen, fortsätt så!

Puss

2010-09-24 @ 16:25:19
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: frishdish

jag saknar dig också! Och A+ minsann det är ju då bättre än vad jag har i det här satans landet iaf

puss

2010-09-25 @ 01:19:42
URL: http://fridaiparis.blogg.se/
Postat av: mami

Hmmm. Vad är bonqo - undrar en oinsatt mor...

2010-09-26 @ 10:46:44
Postat av: sara

åhhh vad jag saknar! sjukt kul hade vi! saknar dig hjärtat!

2010-09-26 @ 12:41:58
Postat av: ösd'are.

hej snygg kajsaaa

kan du inte berätta lite om hur det här gick till?

alltså själva usa resan. när kom du på att du ville

plugga där? hur bar du dig åt? kostade det mkt?

vart vänder man sig om man vill göra samma sak som dig? bor larissas och chris barn hemma hos dina föräldrar i ösd nu? osv osv osv. :))

vore kul att få veta, pusss

2010-09-26 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0