@ camp

Har haft en mycket  mycket bra helg! I lordags hamtade Rogan upp mig och vi chillade hemma hos han hela dagen, at middag med hans familj och sant trevligt. Haha hans mamma ar helt underbar. Pa kvallen akte vi till Monroe dar vi hangde med Freddy, Chase, Megan och Maddie. Sen akte jag och killarna hem till oss dar vi chillaxade ett tag sen somnade jag heheee. Vaknade upp runt atta av mitt alarm, ville doda mig sjalv for att jag hade stallt det sa tidigt. Gick upp, duschade, at frukost sen bar det av till skolan dar varsity tjejerna vantade. Vi begav oss till Bakersfield dar vi skulle pa ett one day camp med tva stycken killar som spelade i Olympics 2008. Dom ar alltsa helt STORT bra pa water polo. Det var ett mixlager med folk fran lite olika folk from Kings County, typ nagra fran Hanford West, Visalia, Lemoore och ja. Rogan var dar med hans lag med sa nar vi skulle hem runt fyra halv fem akte jag med han och hans familj istallet. Vi stannade pa In-And-Out med massa andra fran mitt lag. Kom hem, gjorde bajslaxor som var due FREDAG och sooooov. Emma var tvungen att vacka mig imorse, eller ja, hon vackte mig for att pannkakorna som hon lagar at mig VARJE DAG ( jag alskar Emma) var klara, men jag brukar oftast ga upp samtidigt som henne. Inte idag. Jag var utslagen. Haha. Ah jag kunde knappt se nar jag kom ut till koket. Det far bli en tidig kvall ikvall. Och efter min fruktansvarda traningsvark fran igar och dagens traning kommer jag somna utan problem. Seriost, dagens traning var som traningarna during hell week. Mina hander skakade nar jag kom upp ur poolen. Och traningen som vi gjorde igar, INTE att leka med. Men jag klagar inte! Jag alskar att ha traningsvark. Jag alskar att kunna simma flera flera laps utan att bli anfadd. Nu ska jag jag gora det jag gillar att gora mest i varlden, LAXOR!!!! :) :) :) :) :) :)

Kommentarer
Postat av: linn

vilken organisation är det utbytesstudent med? :)

2010-09-17 @ 13:52:34
Postat av: .

du*

2010-09-17 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0