bilder fran igar

Nicole, Morgan, Victoria, Alyssa, Ashlee, Caroline och jag!
Megan, Nicole, Megan, Morgan och jag! Ser ni att det star LOVE?  hihi
Jag och Nicole.
Har precis gjort klart mina laxor. Har skrivit mitt personal statement for collage och gjort massa uppgifter for econ. Ska snart sova, ar sa himla trott. Traningen var rolig idag. Imorgon har vi match igen! Om man kollar pa min blogg ar det bara bilder fran vattenpolo. Det blir sa eftersom det ar da vi tar mest bilder, meeeen jag ska se till att ta massa kort. Imorgon fyller min fina Mallory 18 ar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad gör ni med alla bilder ni tar? På laget alltså?

2010-09-09 @ 07:19:35
Postat av: AGGe

haha åh, hur söt är inte "love" bilden... diggin' it!

2010-09-09 @ 22:13:20
URL: http://agnesdagar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du ser ut som en riktig amerikanska

2010-09-12 @ 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0