143 I la la la love yooou

Bild fran igar da vi firade Mallorys 18 arsdag. Detta ar da jag och underbara Erica. Stannade hos Malloy till tva sen akte jag och Rogan hem, jag vaknade 9.30 akte ivag till Treys house och spelade in en silent movie for varan 1 & 2 period som ar due den har veckan. Sen skjutsade Trey mig till skolans pool dar det var varsity practice for fulla muggar. Ah jag alskar vattenpolo. Jag alskar att vara har! Nu ska vi ivag till en bbq med svenska Emma och norska Benedicte, sa nu blir det till att tala SVENSKA <3 hihi lovely!

Kommentarer
Postat av: sILVSTEDT

Jag speaks också olika språk sometimes, and blandar orden.

/ Victoria

2010-09-07 @ 09:09:29
Postat av: Ninjakid

FAAAAN KAJSA. FAN vad jag blir avis. Hoppas du har det så jävla bra. Jag dör. Du lever min dröm och hoppas du njuter också. Dock saknas du här. Imorgon är det inval för lilla sara och de andra små tjejerna. Saknar dig, superdupermýcket pussnuss

2010-09-07 @ 11:03:40
URL: http://ninask.blogg.se/
Postat av: agnes

åååh du är så fin hjärtat

2010-09-08 @ 19:03:56
URL: http://agnesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0