I've got the magic in me

Hejhopp! Kom nyss hem ifrån La Fiesta där vi åt middag idag jag, Emma, Larissa och Chris. Ska hoppa in i duschen snart, kom direkt från träningen till middagen. Jag har sån träääääningsvärk. Haha, i tisdags så var det så "kallt" ute och poolen var så kall så vi bestämde oss att springa sisådär 3 miles istället. Haha vissa sprang i sina baddräkter, nån i sina pyjamas byxor och några utan skor. Haha, vi sprang förbi football teamets träning och alla stannade upp och kollade haha. Kul var det men gosse vad träningsvärk jag fick. Var längst fram hela tiden. STOLT är jag över mig själv. Känns bra att jag kan springa i alla fall. Det är vad jag kommer göra när vattenpolon är över. Och sen blir det simning i mars igen. Åh jisses. Första kvällen på LÄNGE som jag inte har några läxor att göra. AMAZING säger jag bara. Emma sitter i min säng och gör hennes läxor. Lite sällis är aaldrig fel när man har utegångsförbud haha. I helgen ska jag SHOPPAPAPAPA!! Har ju inga "vinter" kläder. Eftersom det har börjat bli kallt härborta (70-75 degrees fahrenheit) så behöver jag varmare kläder. Aja ska hoppa in i duschen! PUSS


Haha LISA! hittade detta lilla hårspänne under sängen när vi städade ur Emmas rum! Tror sannerligen att det tillhör Inez finez! Lite småkul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: din emma

men vad har du gjort nu då kajshish? utegångdförbud?

2010-10-09 @ 02:10:29
URL: http://emmajuly.devote.se
Postat av: Lisa

Utegångsförbud? Nu får du allt berätta! :)



Haha, ja, det är Inez hårspänne!! :D



Puss

2010-10-09 @ 09:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0