spegelvänt






Min outfit just nu! HHS WATERPOLO pyjamasbyxor och en sweatshirt där det står Hanford Lady Pups och mitt namn och nummer bak på rumpan. (Dom två första bilderna är då tagna i en spegel, därav kan det vara svårt att se vad det står haha) Jag är TRÖTT! Erica väckte mig runt 9 genom att komma in i mitt rum och skaka på mig haha. Igår hade jag, Dawna, Erica och Mallory en girlsnight här hemma hos mig. Vi kollade på film och massa sköj hehe. Har skypeat med mor och Fiffi nu på morgonkvisten. Och imorgon ska jag ääntligen få prata med Frida! Har inte pratat med henne på tre månader (?) herregud.
Idag ska jag nog åka till Fresno med några och shoppa eller nåt skoj.

Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0