homecoming week


Erica kom till mig imorse och vi gjorde oss i ordning för våran PIRATE DAY!

Jag, Erica, Dawna and Mallory during snack break!

Christian i ett piratskepp!

Erica & Mallory

Liz & Kajsa in English

Brandon & jaaag i engelsa klassen


Mallory, Maddie, Kajsa & Aaron

Chris, Kajsa & Brandon utttrrååkade i yearbook

Megan & Melody precis innan vi hoppade in i poolen!


Haha jag har blandat engelska och svenska. Bra jobbat KAJSA! Meneennnenenne, jag bryr mig inte.
Min vecka har varit underbar! Haha jag älskar high school. Så alla utklädningar denna vecka var:

Måndag: Tacky Tourist

Tisdag: ESPN (favoritsport)
Onsdag: Planet Hollywood hahaha jag var Tiger Woods exfru Elin!
Torsdag: Treasure Island
Fredag: Ceasar's spirit
(Allla seniors har på sig toga's och alla andra har på sig skolfärger.)

Nu ska jag göra lite läxa, för jag har två prov imorgon. PUSS och kram hela dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0