TOGA DAY!

En bild fran idag! (eller ja snarare igar men ah, skitsamma hihi) Kom hem for en stund sedan. Jag och massa fina kollade forst pa matchen mellan hhs och redwood sen chillade vi en massa. Connor skjutsade mig hem och nu ar jag for pigg for att sova hehe. Ska visa en helbild pa min toga senare, men sahar sag jag i alla fall ut idag typ.
Igar kvall runt atta kom Mal till mig och ba "let's go to Megan's toga party" och det gjorde vi. Haha, hade jattekul! Underbara manniskor, fabric och musik. Alla gjorde namligen sina toga's dar for alla behocde hjalp och visste inte hur man gjorde en toga. Erica och Mal blev sommerskor haha. Det var i alla fall TREVLIGT! Runt halv elva skjutsade Walter hem mig, keeewl att jag i alla fall hittar vagen hem nu. Tog bara typ tva manader. Hehe nera, men nastan. Nu borjar jag bli sleepy. Men jag ska ata nat forst. Jag ar hungrg. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Din toga var jättefin! Perfekt färg! :)

2010-10-17 @ 07:15:39
URL: http://lisrl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0