teamfoto för yearbook



Vi tog bilder ikväll på träningen för yearbook, alltså teamfoto och när det flesta hade tagit bilder och varsity hade tagit sin så chillaxade jag på läktarna med folk. Då såg jag Tanner cykla omkring och det slutade upp med att det var jag som cyklade omkring poolen. Linda tyckte det såg så roligt ut att hon tog en bild. 105 degrees idag + luftfuktighet NICE! ÅÅÅH jag är sååå uppspelt för morgon dagen. Det är DOG BOWL och SENOIR YELL och PEP RALLY!! WIII!
För den som inte vet är Dog Bowl när hanford high (min skola) möter våran rivalskola hanford west i football. Det är helt sjuuukt stort. Ska ta med min min kamera imorgon och försöka få bra bilder. Senior Yell är en bild som alla seniors tar, det är typ ett gruppfoto med massa skööj! Och sen pep rally är typ när alla peppar inför kvällens match och heeela skolan sitter vid footballs field'et (hehe) och typ peppar och alla som är med i en sport, och är i varsity blir presenterad inför hela skolan. Känner att jag är liiite nervös för hur mitt underbara namn kommer att uttalas. Har som sagt redan hört alla olika verisioner av mitt namn men jag skulle uppskatta det rätta när det är inför allllla elver på skolan. (2000 elever)
Nu ska jag leva livet och göra lite läxor. MASSA PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som en bra början på helgen gumman! :)



Puss

2010-10-01 @ 18:20:19
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: agnes

så fin! jag saknar dig, puss

2010-10-02 @ 14:53:34
URL: http://agnesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0