små fina





Heeeelt randomly laddar jag upp dessa coola bilder på små små små små chokladkakor. Vet  inte var vi fick dem ifrån men jag tyckte de var så söta att jag tog kort på dooom. IMORGON ÄR DET HELG OCH HALLOWEEEEEN!
Kul för er där hemma som får lov snart. Kul för er. Jätte. Själv får man vänta tills thanksgiving. Nu ska jag plugga till ett benchmark imorgon. Min US history lärare sa idag "okay, so I haven't talked about this yet, but it's coming on the test tomorrow, so you guys have to know it" Tack Mr. Rodriguez, Tack :)

Flera har kommenterat och frågat mig hur mycket läxor jag har, och jag måste säga att jag har inte mycket läxor alls egentligen. Och läxorna jag har är så SIMPLA. Det är inte direkt som att jag sitter och pluggar gärnet hela kvällarna. (jag har straight A's.) det blir bara så att eftersom jag har träning diiirre efter skolan så blir det läxorna när jag kommer hem, då jag oftast uppdaterar blöggen och därför skriver jag om dom. HEHE.

JAJA, puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: linda

om du jämför läxorna/proven, ja själva mängden plugg med typ hur mkt det va när du gick i nian, är det mkkkkt mer då eller är det typ bara lite mer i usa?



tacksam för svar kajsa! :)

2010-10-30 @ 01:47:44
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om hur det här gick till?

alltså själva usa resan. när kom du på att du ville

plugga där?

hur bar du dig åt?

kostade det mkt?

vart vänder man sig om man vill göra samma sak som dig?

bor larissas och chris barn hemma hos dina föräldrar i ösd nu?

osv osv osv. :)



tack på förhand kajsa!

2010-10-30 @ 01:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0