relay for life








OCH  JAG ÄR ÄÄÄÄÄNTLIGEN UNGROUNDED! JAA!!

Jag och Emma åkte till skolan till the bowl och kollade på relay for life vilket är en välgörenhetsgrej, folk betalar för att sova över på football field'et hehe och man stöttar folk som bekämpar cancer osv. Det var jättefint faktiskt. En fin grej. Alla ljuslyktorna står för en person som avlidit i cancer. Så himla sorgligt för det var verkligen lyktor överallt. Min dag har varit underbar, har spenderat massa pengar och blivit massa kläder rikare. I LOVE IT! Imorgon ska jag på min första och sista Powder Puff practice haha. Nu ska emma locka mitt hår och vi ska kolla på film. Jag älskar Emma. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: anna

varför hade du utegångsförbud? nyfiken haha :)

2010-10-10 @ 15:17:35
Postat av: elin

SNÄLLA berätta varför du hade utegångsförbud??? :)

2010-10-12 @ 01:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0