paranomal activity 2



Okej, såg denna film igår. Fattar inte vad som flög i mig när jag faktiskt gick med på att följa med och kolla på den. Helt stört läskig var den. Stört läskig men också stöört bra. Vi var massa som gick och såg den, jag satt i mitten haha och klämde sönder människorna runt om migs händer. Stoppade typ blodcirkulationen hehe. Har typ träningsvärk idag pga att jag satt och spände mig hela filmen hahah. Herreguuuuwd. Haha en rolig sak, jag säger geez/jeez väldigt mycket numera, bara för att dryga mig men nu har jag fått reda på att det låter som att jag säger cheeze. Kul. Folk tror alltså att jag går runt  och säger ooost.

Jaja, bra film var det så det såå. Igår hängde jag mest mer Erica och Mallory hela dan. Somnade i Mal's säng runt 2 och sov till 3pm sen åkte vi och shoppade lite, jag hon och Erica och sen chillade vi på Superiors Dairy med Dawna och Megan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aldrig i mitt liv att jag och Andreas skulle våga se den!! Haha! :)



2010-10-26 @ 19:08:18
URL: http://lisrl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0