you know I do anything for you

ÅKEJ! Kom precis hem från Mallory's. Jag, Dawna och Erica chilllllade där ikväll. Erica färgade Mallorys hår och Dawna hjälpte mig lite med min US history läxa. Min helg har varit bra, jag har bara varit med mina fina vänner. Guld värt alltså. Jag har hängt lite med Freddy också. Haha, ja eftersom vi "delar" rum när han är hemma så ska ni få se hur det har sett ut. Det är GALET hur stökigt det var.
Idag när jag vaknade kollade jag på klockan 10.49 så jag tänkte, dax att gå upp. När jag har varit uppe i en timme kollar jag på klockan igen, 10.49. Tänkte då att klockan gick fel, men sen gick det upp för mig att vi lade på en timme idag! Haha, jag blev så himla förvirrad. När jag satt och kollade på filmen the last song i mitt rum (som förövrigt är huuuuuuur sorglig som helst, grät floder) tänkte jag, herregud vad trött jag är, klockan måste vara sent. Jag kollar på klockan och den var TOLV! Mitt på blanka dan. Haha.

Pratade även med SARA idag. Åh vad jag saknar dig.


FÖRE

EFTER

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt att du satt upp oss på väggen! :D

2010-11-08 @ 07:43:38
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: Julia

Åh filmen är så braaaaa!!

2010-11-08 @ 19:17:24
URL: http://juliafredr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0