thanksgiving

Ah vad jag alskar thanksgiving och ah vad jag onskar att Sverige firade thanksgiving. Min familj och ett x antal andra familjer spelade kickball idag pa mitt pa dagen och nu luktar det mat i hela huset. Nagra familjer kommer hit senare nar vi ska ATA <3 Haha mina killkompisar sager att dom gain at least 50 pounds during thanksgiving. Gaanska kul.
Igar kvall gick jag och Ryan pa bio. Vi sag Due Date. SA rolig!! I tisdags kvall hangde jag Mallory och Erica med Jordan, Ryan och Freddy. Det ar sa roligt nar alla ar hemma fran college! Aja en liten gruppbild fran idag. Massvis med pussar och kramar!
Och ja, det ar fortfarande VARMT ute. Jag alskar Californien.

Kommentarer
Postat av: sebass

college* hihi

2010-11-26 @ 07:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0