täppt i näsan och huvudvärk

Hade all star water polo träning idag. Det var kul. Jag var inte alls så out of shape som jag trodde jag skulle vara vilket alltid är positivt. Jag och Chelsea från mitt vattenpolo lag hade i alla fall jättekul. Nästa träning är på onsdag men jag vet inte om jag ska gå på den för jag ska kanske följa med Mallory och hennes pappa på en liten college trip! Bl.a till Costa Mesa och älskade Santa Barbara då vi SJÄLVKLART ska träffa Freddy och Ryan. Så vi får se hur allt blir men förhoppningsvis blir det som jag sade.
Har bara typ 11 skoldagar kvar sen är det JULLOV! Kan inte fatta var tiden har flugit iväg. Snart är det vårtermin och det innebär bara några månader innan jag är hemma igen. Galet. Vill inte ens tänka på det nu.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Så himla fina bilder kajsi!

2010-12-09 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0