spending all my time loving you, 25 hours of my day

Kom precis hem ifrån Visalia, jag och mina retainer girls har hängt där idag. (Erica & Dawna). Jag och Erica sov hos Dawna igår, haha och fy vad kul vi hade. Haha gjorde bland annat videos med Dawnas coooola webcäm <3
Idag köpte jag två tröjor, en sweatshirt från Hollister och en annan fin fin tröja från Pac Sun. Köpte också SMINK! Det har jag behövt. Av någon anledning lämnade jag affären med endast organiskt mineral smink hehe, dyrare smink gick inte att hitta kan jag berätta. Men det är det VÄRT!

Jaa justja, jag har varit ledig idag, det är veteranernas dag idag så alla är lediga från sina skolor! Love it!
Spelade play offs igår i water polo, vi förlorade med ETT poäng, ett litet ynka poäng så vi åkte ur och nu är vattenpolo säsongen officiellt slut vilket känns sådär. MEN på måndag så blir det soccer tryouts. Det kommer att bli mycket intressant, men min kära Dawna säger att hon har faith in me. Hon är en sån där som kan alla alla alla sporter och har spelat alla sporter i hela sitt liv. Kul för na. Själv kan jag bara simma. Och springa.

Nu ska jag göra lite läxa och sen ska vi nog iväg och äta nånstans, jag Larissa, Chelsa och Chris.




Bilder igår från 5th period då jag "tog bilder för yearbook" hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0