mer bilder från senior night









Ser lite halvt efterbliven ut på alla bilder, men men, finns inte så mycket jag kan göra åt det hehehe.
I alla fall, Senior Night går ut på att coachen läser upp en liten text om en och undertiden coachen läser ger man en ros till sin mamma, och går med sina föräldrar till ens paw och står där. Linda "intervjuade" mig tidigare under dagen vad jag ville att hon skulle säga och jag sa att jag vill bli en tolk, en tolk som kan minst fem språk. Svenska (såklart), engelska, TYSKA <3, franska och spanska. Och så var det nåt mer jag sa, meeeen i alla fall, när hon läste upp det som stod om mig sa hon att jag redan KUNDE alla de där fem språken (därav mina förvånade/skrattande bilder här ovan) när jag sa det till henne sedan, att jag inte kunde alla språken sa hon, ääähh, folk blev bara jätteimponerade hihihihi. Så hon gjorde det med flit. Lite småskoj!

Igår kom Freddy hem från Santa Barbara! Det var helt underbart att se honom igen! Och ikväll ska vi nog hitta på nåt skoj med Chase and Davey.
Alla mina kära vänner (de flesta är seniors) tar the SAT imorgon morgon runt typ sjutiden så allllla ska typ plugga/sova ikväll. INTE kul.

Lite uppdatering från mig. Masssa pussar och kramarrr

Kommentarer
Postat av: sanna

FY FAN VAD UNDERBART ATT DU SKA PÅ P&L. åh jag längtar huuur mycket som helst!!!

2010-11-07 @ 15:58:30
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0