Lite uppdatering på en söndagskväll

I torsdags var det Mr. GQ tävlingen på skolan! Det är alltså den manliga verisionen av Miss Hanford High. Jag var min käre vän Mathew's eskort och bilder finns på fejjan för den som ville se. Kanske slänger upp en bild på bloggen också. Det var mycket trevligt och Matt vann också. Han skrev sin egna sång  och framförde den. Mycket fint!

Min water polo coach ringde mig häromdan och berättade att jag har blivit nominerad till All Star Senior för vattenpolo och för HHS. Detta innebär då att om ca. 1 vecka, (efter thanksgiving antar jag) så är det två st. träningar med ett lag, med andra seniors från andra skolor och sen på lördagen är det en match. Såklart samma dag som formal men det gör ingenting alls faktiskt. Jag är taggad!

Imorgon är det dagen då det händer, jag ska göra nya slingor i mitt hår. Jag är JÄTTEnervös och om det blir dåligt kommer jag inte att gå på skolan :) Jag har inte gjort nya slingor sen i början av juni. Jag är förvånad över hur länge det har hållit síg faktiskt.

Min helg har varit TOPPEN med stora bokstäver. Kollade på foootball's matchen i fredags med Erica sen chillade vi ett bra tag på parkeringsplatsen ute i kylan (varför vet jag itne men det var mycket skoj!) med massa av våra footballs killar hehe. Igår åkte jag och kollade på the valley championship för våra vattenpolo killar som dom tyvärr förlorade. Haha det måste vara nåt med min närvaro för alla lag på skolan som tidigare år har varit undefeated förlorar allt. Jag och Dawna chillade hemma hos henne. Jag tog en nap. Sov riktigt gött. Gick sen på en promenad med Spenser. Sen åkte jag och Dawna hem till mig en snabbis och chilllade, och sen vidare till Alyssa's house. Där var det fäzt. Sov hemma hos Dawna, chillade där mestadels av dagen, kom hem och gjorde lite homework och nu chillar jag.
Chillar är mitt nya ord har jag märkt.



Bilder från matchen då vi FRÖS ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0