drei Monats

Jag är så  t r ö t t! Jag vill bara sova, men niix, jag måste fixa massa grejeerr först, SEN kan jag äntligen få sova.
Nu är det så att i slutet av februari/början av mars så ska jag och massa andra EF studenter (bl.a mina fiiina svenskar Emma, Marcus och Erik och min favvo norsk Benny) till Hawaii! Åh vad underbarttt. Men i alla fall, igår kväll kom jag på att jag inte hade den blekaste aning om var mitt pass befann sig. Jag började mitt letande, lugnt och slutade letandet med att springa ut till vardagrummet skrikade "I'M FREAKIN OUT! I CAN'T FIND MY PASSPORT" Jag hade helt seriöst tömt upp och ner på mitt rum för att hitta det. Då säger Larissa "Kajsa, I have your passport, remember? So you wouldn't lose it?" 
Haha, jag trodde jag skulle dööö. Jag såg ett scenario spelas upp framför mig hur jag skulle bli fast i USA föralltid och att mami (älskar dig) skulle bli jäääätttearg hehe.


Imorgon är det våran SISTA water polo match, och det är en hemmamatch, vilket innebär att det är Senior Night. Senior Night är när alla seniors är starters och så är det nån cermonigrej. Åh. Jag kommer sakna mina fina vattenpolotjejer!

Har förövrigt varit här i mer än 3 månader nu! CRAZYYY

Kommentarer
Postat av: Emma

ååååh det ser så jävla härligt ut!

för övrigt så skäms jag lite nu för filmen och för vår dåliga engelska hahaha, förstog dom nått då? ;)

2010-11-03 @ 14:21:11
URL: http://emmzih.blogg.se/
Postat av: Freja

Åh Kajsa du är så rolig. Ett mail kommer snart, jag lovar!

2010-11-04 @ 08:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0