livin' the dream in SB




Tre stycken härliga bilder ifrån newport beach i orange county. OC, JA!


Kom hem sent igår kväll. I onsdags åkte vi till Costa Mesa, chillade på stranden ett tag och sen gick vi till Vanguard vilket är ett kristet privat college med ca. 2500 elever. (Extremt jäkla dyrt är det att gå där kan jag berätta för den som ville veta) Där vill min kära Mallie gå. Hon blev förälskad och jag tror att det kommer sluta upp med att hon hamnar där. Efter en guidad tur och information som förövrigt var så tråkig att det enda som höll mig vaken var min hunger, så åt vi på Subway där vi hängde med våran gemensamma kompis Tony, som också går i Costa Mesa, fast på ett annat college. Vi åkte tillbaka till hotellet och sov. Vaknade upp nästa morgon och begav oss till Santa Barbara, älskade SB. Först besökte vi Westmont som är en ännu mindre liten skola, med ca. 1200 elever. Seriöst, deras campus såg ut som om man var på camp. Tänk er ameikanskt camp, så såg det ut. Mysigt i alla fall. Seeeen ääääntligen begav vi oss till ÄLSKADE UCSB där min host brother går. Där går även Ryan och Cody. Hängde lite med Ryan först innan allllla andra från HHS kom, (csf-gruppen från skolan skulle också dit samma dag) Åt lunch med Ryan, Cody och Freddy sen lyssnade vi information och grejs, sen gick vi på en guidad tur. UCSB campus är så sjukt stort! Det går mer än 22 000 elever där. Det finns ingenting jag vill mer än att gå där. Absolut ingenting. Mitt liv skulle vara komplett om jag fick transfer dit efter gymnasiet och gå junior och senior year där. ÅHHHHhhh.

Hade ett äckelsvårt test idag, min lärare sa att det var ett benchmark (brukar vara ca. 10 st frågor) det är 48 jäkla frågor! SKOJAR DU MED MIG? Usshhhh. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Är jääättetrött efter resan så jag kanske bara stannar hemma. Imorgon är det ju WINTER FORMAL!!!!!! Åh jag är så taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0