snowboarding!


Våran cabin, tre våningshus

ett av vardagsrummena


En del av köket

Matplatsen$

Nedersta våningen (där alla teens hängde) vilket var game room och vardagsrum

Ett litet smakprov från min helg uppe i bergen! Eric och Orin (sista bilden) tog min kamera och tog 234576543 bilder så jag var tvungen att rensa ut och därav orkar jag bara ladda upp dessa. Chris har fler bilder. Åkte upp till the mountains i fredags morgon tillsammans med Eric, Orin och Mrs. Wright. När vi kommer upp dit och har fixat liftkort och grejer så åkte Orin och Eric iväg för att kolla läget eller nåt. Så jag och Mrs. Wright stod och väntade på mina pjäxor, kommer min kompis Chelsie upp från ingenstans och ba "HEEJ KAJSA!! Jag visste inte att du var här!!" Det visade sig då att Chelsie och Alyssa hade åkt upp tidigt samma morgon. Så det slutade upp med att jag åkte med dom hela dagen. Mitt i allt säger Alyssa att hon vill prova på att åka skidor, och frågar då om vi kan byta. Jag som aldrig någonsin har stått på en snowboard säger, SJÄLVKLART! Vi byter, och tar en sittlift upp till toppen. HAHA. Fyfan vad roligt vi hade. Jag blev frälst och senare när Chelsie, Alyssa och de andra de kom med skulle hem så säger Chelsie att jag kunde få låna hennes snowboard och hennes snowboard boots över helgen. Fatta vad snällt? Så jag åkte snowboard hela dagen igår med. Har träningsvärk i hela kroppen, har ont överallt. Ramlade på röven en gång så jag tappade andan, men guuuuud vad roligt det var att åka. En helt underbar helg! Hade så sjukt kul. Vi var 18 pers som bodde i stugan! Emma, Vanessa, Megan och Chelsa hängde med varandra och jag hängde med Eric, Orin, Nathan, Brad och Freddy.

Chris har som sagt mer bilder, bl.a. en när jag faktiskt åker snowboard. Lägger upp de bildena snart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

En sån där liten mysig stuga i fjällen skulle jag inte tacka nej till att äga :)

2010-12-13 @ 07:07:16
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: sanna

fyyyyyyy vad NICE.

2010-12-13 @ 15:31:07
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0