som om det gjordes för din skull

Sitter i Chelsa's rum och chillar. Hon är borta hela veckan så hennes nya fina rum är mitt för veckan vilket jag gillar stort. Hennes säng är helt underbar. Man sjunker ner och vips så sover man. Igår kväll var jag och Freddy tvungna att babysit Hunter så det blev ingen utgång tyvärr. Men Erica höll oss sällskap och gjorde kvällen rolig. Här på andra sidan jorden här det SPÖREGNAT tre dagar i sträck. Jag lider inte, jag gillar regn. Jag gillar hur det smattrar mot fönstren. Idag är det Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray som förgyller min dag.


En stor kotte

Kommentarer
Postat av: sara

åhh kajsa du är så himla söt! jag läser din med :D

2010-12-20 @ 09:03:02
URL: http://saraling.blogg.se/
Postat av: saraa

en väldigt stor kotte! love you!

2010-12-20 @ 20:32:14
Postat av: mami

Hur lyssnar du då? Spotify? Funkar det än? Vad tycker dina kompisar om svensk musik? Puss

2010-12-20 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0