jag ba chilllarrr




Några bilder från igår kväll. Haha, jag älskar mina vänner. Erica sov över hos  mig och vi sov i 12 timmar.


Mamma: Jag lyssnar på spottan just nu, men det kommer att stängas av igen snart. Och mina vänner gillar svensk musik. Haha, jag spelade låten Touch You Right Now med Basic Element och den ÄLSKAR alla. Haha, helt underbart!!! Men min kompis Mallory säger att hon gillar all musik jag spelar för att den är så glad! (Oskar och Daniel <3 )

Idag när jag och Erica vaknade hade vi en hel drös med människor hemma hos oss. Freddy, Amanda, Ryan, Hunter och Jonah- "good morning, what an amazing crowd" var det första jag sa. Gött.
Erica åkte och jobbade och Mallory kom över och vi har CHILLAT i flera timmar och nu ska vi antaglien gå hem till henne  och chilla där. Jag älskar min nya mössa. VAD TYCKS? GIVE ME YOUR OPINIONS!

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag saknar dig !

2010-12-21 @ 08:24:20
URL: http://elliipelli.blogg.se/
Postat av: mami

Men... mössan syns ju inte! Den är ju svart!

2010-12-23 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0