God Jul Sverige!

GODMORGON och GOD JUL!!
Själv firar jag inte jul förrän imorgon, idag är det Christmas Eve. Igårkväll åkte jag, Tony och Freddy till Visalia och kollade på film och hade det trevligt hemma hos Megan. Jag äälskar winter break! Kul att jag tänkte "tjäna pluspoäng" hos mina värdföräldrar och kliva upp före elva. SÅ ÄR DOM INTE HEMMA! Haha så sjukt störigt. Kunde ju sovit till 12.30 som jag har gjort de senaste dagarna. I alla fall hoppas jag att alla ni där hemma har haft en JÄTTEBRA julafton och jag hoppas att min familj har saknat mig liite :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart vi saknat dig gumman! <3

Hoppas du blev glad för dina julklappar!



Pussar och kramar!

2010-12-25 @ 10:05:22
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: Sofia

Men ja, säger som Lisa! Klart vi har saknat dig!! <3



Puss

2010-12-25 @ 10:39:45
Postat av: Mami

Tomt som en plånbok den 24:e utan dig.... Miss you babe!

2010-12-27 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0