förra söndagen

Känns som att jag har missat att berätta massa. Kan ju alla fall börja med, att i söndags var jag på the water polo bunquet (tror det är så det stavas HEHE) när jag kom dit hade jag faktiskt ingen aning vad som skulle ske, men det är en liten "prisutdelning". Man får typ medaljer, och så delas priserna MVP, Most Improved och nåt annat, typ bästa defense och offence. Jag fick priset Most Improved, vilket gjorde mig glad. Hade ingen aning om att jag skulle få det. Fick även medalj och typ massa grejs, man kan sätta fast på en såndär jacka alla football players har, kommer inte ihåg vad det heter hehe. Fick bl.a. för scholar athlete. Det får man om man har 3,5 GPA eller högre. Jag har högre för den som ville veta hihi.





Tröjan är från The All Star Game förra lördagen.

Kommentarer
Postat av: JOnas

Vahetne... vad är GPA?

2010-12-10 @ 04:07:10
Postat av: JOnas

.... och såklart ett stort grattis baby, du är så duktig ! Puss

2010-12-10 @ 04:07:46
Postat av: Lisa

Vad kul! :)

2010-12-11 @ 09:53:43
Postat av: TUVA ALICIA - MODEBLOGG

Jisses så roligt! :D GRATTIS!

Måste bara fråga, hade du spelat vattenpolo innan USA?

Det verkar verkligen grymt kul, skulle också vela testa på det när jag åker som utbytesstudent nästa år...

KRAM!

2010-12-17 @ 21:45:31
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0