FORMAL

Min dag igar var sa sjukt stressig sa nar jag antligen var klar med smink osv skakade mina hander. Glomde forovrigt att ata. Bra jobbat!
Spelade all star game som skulle borjat 1pm men startade 1.20p. Det var jamnt hela matchen och vi avgjorde det med shoot offs dar mitt lag forlorade med ETT poang. Fick medalj och t-shirt och SPRANG sen ivag till bilden eftersom jag hade hair appointment klockan 3p. Blev klar hos salongen 4.50p och vi skulle traffas hos Megan's house for att ta bilder men det hann inte jag och min date med eftersom vi bada hade vattenpolo. Akte ut till the palace dar varan limo vantade med hela varan grupp. 20 pers. Sjukt kul. At pa en japansk resturant dar de lagade maten framfor oss cooooolt. Sen till dansen dar vi dansade vara ass off hehee.

Kommentarer
Postat av: Sofia din syster

Fin bild!!

2010-12-06 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0