water polo practice during hell week

Sitter i vardagsrummet, orkade inte hamta min dator. Den gar sa fruktansvart sakta. Okej, sa jag overlevde min forsta traning. Nasta traning borjar 5.30pm sa om tre timmar. Jag har redan fatt VARLDENS baddraktsbranna. Nice. Jag menar, solen stralar, det ar typ 4000 grader varmt ute och jag ar i vattnet. Ska kopa en san sportbikini, for man far anvanda sana durig practice! Jag kan ju saga att jag lag inte sist en enda gang, jag var fan inte sa out of shape som jag trodde att jag skulle vara. Sehr Gut Kajsa!
Sa vi borjade med att springa laps, sen gjorde vi nat jobbigt som innebar att spinga upp och ner for alla trappor pa laktarna 3 ganger. Sen hoppade vi i vattner, borjade med 200 frisim + 100 brost som uppvarmning, sen simmade vi 10 x 100 frisim, UTAN VILA! Trodde jag skulle do. Eller borja grata. Eller spy. Men de gjort jag inte hihiheie. Sen gjorde vi massa annat jobbigt och sen massa annat jobbigt. Weho! Borjar skolan pa torsdag. 07.45 am.
SCHWEEET!
Goodnight Sweden!

Kommentarer
Postat av: Julia

Godnattt Kajsaaa my waterpoloplayer-girl! HEJAHEJAHEJA

2010-08-09 @ 23:56:37
URL: http://juliafredr.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är ju perfekt att du tränar så mycket! Då kan du ju äta en extra donut utan dåligt samvete ;)



fick en "längtar efter Kajsa"-våg över mig igår. Buhu. Då är det jätte kul att kunna läsa bloggen :)



Puss

2010-08-10 @ 08:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0