If I could write you a song and make you fall in love, I would already have under my arm

Klockan är 2.02 pm och Freddy jobbar till åtta så då tänker jag lite såhär, varför inte uppdatera blöggen?
Idag åkte jag, Larissa, Chris, Emma och Hunter till the mall för att köpa ryggsäckar, simglasögon och diverse. Jag sa innan jag kom dit att jag inte skulle lämna stället utan en ny tröja. Jag har nämligen nästan inga tröjor kvar att använda. Så jag och Emma gick in på forever 21 och där köpte jag mig en klänning och två tröjor för 29.77 dollar. You do the math. Det är så varmt ute så jag går ut i omgångar. Ligger i hammocken, går in, går ut.

Igår var jag med Eric, Freddy och Chase till typ fyra, sen somnade jag och emma i hennes rum hhe. Sen åkte vi och åt på en restaurant som hette Hong Kong och när vi kom hem därifrån åkte jag och Freddy direkt till Monroe, vilket är en middle school där vi träffade massa folk. De flesta spelade basket men jag och Chase sprang runt i sprinklerna vilket var mycket roligare. Runt tio gick jag, Chase, Freddy och Davey hem till Davey och kollade på filmen Sex Drive. Kan vara en av de roligaste och stördaste filmerna jag sett. Har förövrigt en mobil nu! PRAISE THE LORD!!! En go, blå liten samsung som jag flitigt smsar med. Ikväll ska jag och Freddy kanske på nån fiesta i Lemoore. Det blir nog kul!


MIN FINA <333333

HAMMOCKEN <3333

LUCY <333


Kommentarer
Postat av: emma

NAAAAAAAAAAAAW, Lucy. fan du har fullt upp hör jag!! bara så du vet så smsar jag gratis till hela världen, alltså till dig med. kommer du att svara på mina sms eller är det svindyrt?

2010-08-08 @ 20:23:23
URL: http://emmajuly.devote.se
Postat av: Arg Mamma

Skönt att du har dragit så mina små påskkäringar får vara ifred!! Från och med nu ska jag följa din blogg, Lägg ut en blid på dig varje månad så får jag se hur du förendras under året ! :)

2010-08-09 @ 21:20:54
Postat av: lina

vilka ögon den lilla hunden har, hur söt som helst ju!!

2010-08-11 @ 22:42:51
URL: http://linalike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0