No practice today!




Bild nr 1 är då på min rygg efter första träningen. Så ni kan ju tänka er 3 träningar senare. HEHE.
Bild nr 2 är då på Freddy och hans nya telefon som han KONSTANT sitter och leker med. Han är okontaktbar.
Igår var jag, Emma, Freddy, Kelsey och hennes kompis Kim på drive in bion igen. Vi såg Despicable Me igen. Filmen var roligare förra gången jag såg den, men den var fortfarande bra. Imorgon börjar jag i skolan. Jag vill spy. Har fått massa frågor i kommentarsfälten som jag nån gång tänker svara på, men inte just nu. Jag orkar inte.
PUSUSUSUSUSSS



Kommentarer
Postat av: emma

SNYGGT BABY

2010-08-12 @ 18:25:32
URL: http://emmarodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0