thinking about you






Trött tjej som snart ska gå och lägga sig trots att klockan bara är 9.30 pm. Dagen har varit bra. Hade en ful-dag idag men förutom det, BRA dag. Scrimmage mot jv boys'en idag också, det gick bra! Det var kul. Jag är i varsity och vi är världens bästa varsity-team. Sjukt roliga och underbara tjejer!
Råkade trycka ner en kille under vattnet så han inte kunde andas heheee. Så jag blev kicked out i 20 sek. men fick sen komma in och spela igen. Det röda är då min vackra two piece swimsuit som var SNUSKIGT dyr. En bild på mig för att jag ville, en bild på min almanacka och en bild på min US history läxa.
JAJUSTJA! Har fått mitt schema ändrat för 3 gången nu. Så istället för journalism class 5th period har jag US history för att skolan requires det. Vad heter det på svenska? Kommer verkligen inte ihåg. Jiiisses.
Aja puss från mig borta på andra sidan jorden! PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

requires= kräver.. ;-)



2010-08-25 @ 10:10:34
Postat av: mami

Utmärkt. Man behöver veta historien för att förstå folket och landet. :)

2010-08-25 @ 19:10:39
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0