superior dairy

Ska snart ivag till Superior Dairy med Megan, Cody och nan till. Cody kommer snart och hamtar upp mig. Vi ska ge oss an en S-O-S glass, vilket ar den storsta glassen du nagonsin kan tanka dig. Sa det blir nog ratt kul. Ska upp redan vid sex imorgon for varan water polo tunering. Vi spelade igar ocksa, en forlus och en vinst. Sa imorgon hoppas jag pa vinst. Linda (varan coach) vill satta mig pa sprinter positionen for hon tycker att jag ar sa himla snabb. Det gor mig jatteglad. Jag alskar att bara simma runt i vattnet. Det har hant mycket pa bara tva dagar men jag ar litr i bratt och kan darfor inte beratta nu. Det handlar i alla fall om att vi hade stromavbrott onsdag kvall till torsdag (igar) runt ettiden, att det var over 109 degrees har tva dagar i rad och ja en massa annat. Men nu ska jag ivag! Hoppas ni har det bra hemma! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0