Happy Anniversary Mum and Dad!




Haha ja så i onsdags hade jag inga träningare på hela dagen. Freddy jobbade, Emma var på gymnastics och Larissa och Chris firade anniversary så jag och Hunter var ensamma hemma. Haha, han är så söt. Han fick en snilleblixt tydligen. Han ville göra massa fina teckningar och skyltar till Larissa  och Chris kom hem senare runt åtta på kvällen. Han cyklade iväg till CVS och köpte massa fint för 17 dollar. Lilla gubben. Detta är i alla fall en av
de fina plakaten!

Nu ska jag hjälpa till att städa! Det är fest här ikväll. Inte för mig, det är för Chris för att han har gått i pension med hans ena jobb och ja nåt sånt hhehe. MEN PUSSPUSS SCHWEDEN!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG ÄLSKAR HUNTER!!

2010-08-16 @ 08:03:56
Postat av: agnes

haha CUTE

2010-08-17 @ 00:39:26
URL: http://agnesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0