gammal tant

HEJ VACKRA FINA SVEARIKES MÄNNISKOR! Idag är jag inte 16 år gammal (blir 17 på söndag men vem räknar hehe) nejnejnej, idag är jag i min kropp en 116 åring. Jag har ont i hela kroppen. Heela kroppen. Ryggen, benen, armarna, nacken, allt! Och ändå gick jag så vackert till practice imorse. Det går bra ändå. Jag håller på att lära mig att skjuta, samt göra det man gör med benen. Man trampar inte vatten, nej det kallas egg beatering. Det är mycket svårt kan jag berätta för er. Ska snart iväg till min andra träning för idag, men seeen imorgon är det ingen träning!! Yeey!
Idag när jag och Larissa åkte till the mall och till target så varje gång jag skulle lägga över mitt ben till andra sidan på benet så sa jag ajajajaj, vilket fick Larissa att skratta. Alla tycker att det är jätteroligt att jag inte kan röra mig. Jag också, men det är ingenting jag säger högt hehe. Så om TVÅ DAGAR börjar jag skolan. Nervös? Eh ja.

Det finns förövrigt inga two pices swim suit här. NEJ. För swimming season är över så der finns bara i typ strl 10 eller 12, vilket jag inte har. Så suck it. Ni ska helt seriöst se min rygg. Heeerregud.
Men jag köpte hårimpackning idag och även ett par skoningslöst snygga flipfliops. Svarta. Schweet.


Bild på mig och fina Agnes!




Kommentarer
Postat av: nellie

Åh. Är det en bra linje? Ska nämligen börja där nu till hösten! :D Så pass, du har alltså velat det länge. :) Engelska är fantastiskt kul. Ja. Att testa gå på high school skulle jag inte tacka nej till. Jag förstår att, om det är som på filmerna, är det lovely! haha.



Men åker du själv, eller med någon du känner? =)

2010-08-11 @ 11:45:12
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om allt om ditt liv i USA och så? För oss som inte har en aning. Ska du gå i skolan där? Har du familj där? Osv. :)

2010-08-11 @ 12:36:53
Postat av: agnes

sanna har varit framme med designen! ser bra ut. dock ser jag ingen head? Jag saknar dig, bilden är mysig och jag älskar din baddräcksbränna! haha puss, uppdatera sedan om första dagen i skolan! berätta allt

2010-08-12 @ 00:16:26
URL: http://agnesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0