find your love

Nu sitter jag på golvet i Emmas rum nyduschad. Kom nyss hem från the mall. Jag köpte mig två nya tröjor och ett nagellack. Som jag sade till min kära värdfamilj "what would I do without forever 21?" Träffade Christian, Maddie och Vanessa där. Trevligt trevligt. Emma köpte en bok citat "I'm such a nerd" och Hunter köpte nåt nytt Halo-spel.

Min dag igår var mycket bra, likaså var fredagen. Men jag tar det dag för dag. Börjar med fredagen. Okej, skolan var som vanligt, fick inga läxor över helgen förutom för yearbook men det är ingen svår läxa. På träningen så simmade vi 4 swim set och sen hade vi kalas för Lindsey som lämnar oss för collage nu. Megan Ike (som jag åt lunch med häromdan) hade bakat cupcakes och Chelsa hade med sig glass. Det finns bilder på hela vårat lag på fejjan, så den som är vän med mig kan ju kolla på dom bilderna där. Jag ska be Linda skicka dom till mig dock. Efter practice skjutsade Linda hem mig och jag gjorde mig i ordning för "Back to school night". Mallory hämtade upp mig runt sju och vi kom till campus. Först var det jag, Mallory, Chelsa, Devlynn och Matt som var de enda seniors'ena, det var freshmans ÖVERALLT! Men sen lite senare kom det fler och fler. Det var dans och massa andra grejer. Det var jättekul! Dock var det snuuskigt varmt ute så när man dansade rann svetten haha. Och det TÖNTIGASTE jag varit med om var att lärarna på skolan (det var ju som skolan som annordnade så dom var ju såklart där) gick runt och typ vaktade alla som dansade så man inte dansade för nära varandra. Tydligen kan man "make a baby" ifall man dansar för nära varandra. Det spelar ingen roll ifall det är tjej och tjej som dansar eller kille och kille. NEJ NEJ, för man kan göra en bebis då. Haha ååh, det var så roligt. Jag, Megan, Megan, Emily och Ronnie dansade för fullaaaa muggar ändå. Efter dansen som slutade runt tio så hängde ett rätt stort gäng ett tag. Det var jag, Kelsey, Emily, Kyle, Ronnie, Austin, Freddy, Maddie, Jennifer och ja det var säkert nån mer. En bra kväll.

Igår väckte Larissa mig runt nio halv tio för att jag skulle hinna äta frukost och sånt innan vi for iväg till McDermont Field House där vi skulle träffa några andra EF studentet som bor i samma område. När vi kom dit träffade jag Emma, från Sverige, wiiiho fick äntligen prata swedish, Bennedicte från Norge som man också kunde prata svenska med hiihih och en söt kille från Tyskland som hette David. Vi gjorde massa roligt där, bland annat så surfade vi inomhus, klättrade på väggar, åkte linbana osv osv osv. Runt fyra åkte vi hem till Emma och Benny, till deras värdföräldrars hus, dom bor tillsammans nämligen. Där chillaxade vi i poolen i sooolen hehe, och sånt, sen var det bbq. Vi åt och hade trevligt. Runt åtta åkte vi hem och direkt när vi hade kommit hem åkte jag och Freddy till Christians house där det var massa folk. Åt tårta, badade i poolen där med, kollade på film och hade det trevligt. (Christian fyllde år på fredagen.) Åkte hem runt tolv, somnade inte förran halv tre. Freddy somnade typ en sekund efter att han hade lagt kudden på huvudet tänkte jag säga, men jag menar såklart, så fort han hade lagt huvudet på kudden. Men jag kunde inte sova så jag låg uppe och smsade istället hihi.

Nu ska jag och Larissa snart åka iväg till AT&T för att kirra ny mobil till mig, som  jag faktiskt kan ringa med hhee, jag har inte kunnat det förut. Jag ska få ingå i Helens nätverk istället för the Hicks för dom är redan för många så det är ju AWESOME!! Jag är glad som en flodhäst. Jag hatar mobilen jag har nu så fruktansvärt mycket. Men hellre det än ingen alls som jag brukar säga. Blue baby är vad den heter.
Ja nu är jag alldeles för trött för mitt eget bästa så jag tror jag tar och avslutar denna långa inlägg med PUSSPUSSPUSS SCHWEDEN <333333333333

Kommentarer
Postat av: emma

living the dream!

2010-08-24 @ 12:18:16
URL: http://emmarodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0