back to school night!

Hallo mina vanner i svealand! Nu har jag snart gatt i skolan i sju dagar, en vecka alltsa. Jag har bytt ifran advanced women choir class till yearbook class och jag ska vara T.A pa P.E lektionen istallet for att ha arobics i en gympasal dar det ar +50 grader. Sa det kanns bra! Igar spelade jag min forsta water polo match! Det var mot JV boys sa det var mer som traning men vi hade en riktigt reff sa det var anda som pa riktigt. I did good och coacherna var sa stolta over mig haha. Dooock halvvags in i matchen strackte jag mig na sa fruktansvart att jag knappt kunde spela resten av matchen. Dom tror att jag har pulled a muscle. Var inte 100 % pa traningen idag heller men det blir nog battre snart. Imorgon ar det min forra tranare Lindsey's sista dag, sen ska hon off to collage sa det blir nog en bra traning imorgon. Efter practice runt sju ska Mallory hamta upp mig och nagra andra tjejer sa ska vi bege oss till BACK TO SCHOOL NIGHT! Hehe det blir nog kul :) Det ar typ en dans, ratt casual, och sa ar det massa annat. Jag gillar att verkligen alllllla gar pa de har grejerna, alla skolgrejer. Inte som i sverige dar man flyr sa fort man kan.
Idag pa lunchen gick jag och Megan till et litet cafe och det var sa mysigt. Typ forsta gangen jag faktiskt har SUTTIT ner i Lugn och ro och atit och faktiskt haft en riktigt konversation med personen jag atit med. Megan ar sa gullig!
Jag ar sa glad, jag har inga laxor idag! Sa jag gor vad jag vill ikvall hehehe, (vilket blir att sova) men jag ar anda I'm FREEE as a bird.
JAJA, nu ska jag kolla pa futurama med Chris eller nat haha. PUUUUSSSIS

Kommentarer
Postat av: Mrs B



Det är många som inte vet vad en reff är (domare) så lite svenska now and then kanske inte skulle vara helt fel? ;)



Är det Megan Wright du umgås med?



puss!

2010-08-21 @ 21:44:10
Postat av: Lisa

Varken Sofia eller morfar visste vad det var ;P

2010-08-22 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0